D16-MH

6 цилиндровият редови D16 дизелов двигател е специално създаден за инсталиране в съдове с водоизместващи корпуси работещи в тежки условия, включващ последни конструктивни особености от модерните дизелови технологии. Двигателят е с усилен блок със стълбовидна рамка, дюзи за впръскване на горивото под високо налягане, 4 клапана на цилиндър, „двувходово“ турбо и въздухоохладител. Топлообменника е конструиран да намалява температурата на въздуха навлизащ в цилиндрите, което в комбинация с дюзите и системата за контрол на двигателя още подобряват представянето, изпълнявайки стриктните изисквания за емисиите. Резултата от това е гладко работещ двигател с представяне на световно ниво съчетано с нисък разход и емисии.

Технически данни
Двигател D16C-C MH
Работен процес 4-stroke
Конфигурация на цилиндрите 6
Диаметър (mm) 144
Ход (mm) 165
Compression ratio 17.5:1
Обем (litres) 16.12
Мощност (конски сили) 501-751
Максимални обороти (rpm) 1800-1900