D16-MH
6 цилиндровият редови D16 дизелов двигател е специално създаден за инсталиране в съдове с водоизместващи корпуси работещи в тежки условия, включващ последни конструктивни особености от модерните дизелови технологии. Двигателят е с усилен блок със стълбовидна рамка, дюзи за впръскване на горивото под високо налягане, 4 клапана на цилиндър, „двувходово“ турбо и въздухоохладител. Топлообменника е конструиран да намалява температурата на въздуха навлизащ в цилиндрите, което в комбинация с дюзите и системата за контрол на двигателя още подобряват представянето, изпълнявайки стриктните изисквания за емисиите. Резултата от това е гладко работещ двигател с представяне на световно ниво съчетано с нисък разход и емисии.
Технически данни
Двигател | D16C-C MH |
Работен процес | 4-stroke |
Конфигурация на цилиндрите | 6 |
Диаметър (mm) | 144 |
Ход (mm) | 165 |
Compression ratio | 17.5:1 |
Обем (litres) | 16.12 |
Мощност (конски сили) | 501-751 |
Максимални обороти (rpm) | 1800-1900 |