VOLVO PENTA CENTER - СЕНИ ЕООД

НачалоНачалоПубликацииПътешествие за откритие: Volvo Penta и Danfoss Editron захранват два хибридни CTV в уникален морски преход

Новини

Пътешествие за откритие: Volvo Penta и Danfoss Editron захранват два хибридни CTV в уникален морски преход

Двата нови кораба за прехвърляне на екипаж на MHO-Co (CTV)-MHO Asgard и MHO Apollo-са преминали през своите изпити, като са пътували от Китай до Дания. Пътуването от 12 000 морски мили беше открито пътуване за Volvo Penta и Danfoss Editron, като многото извлечени уроци помогнаха за създаването на индивидуално решение, отговарящо на изискванията на собственика.

По-рано тази седмица два нови хибридни кораба за прехвърляне на екипаж (CTV)-MHO Asgard и MHO Apollo-пристигнаха в централата на MHO-Co в Есбьерг, Дания, след като изминаха 12 000 морски мили от Китайската южна корабостроителница AFAI. С дължина 34,4 метра и с 11-метрова греда, тези плавателни съдове ще се управляват от оператора MHO-Co и ще обслужват морската вятърна електроцентрала Hornsea Project 2 в Северно море.

Електрическата система на корабите е резултат от сътрудничество между световноизвестни разработчици на нова задвижваща технология-Volvo Penta и Danfoss Editron. Компаниите са разработили напълно интегрирано решение, съставено от електрическо задвижване на Danfoss Editron, поддържано от променливи скорости на Volvo Penta, които задвижват два от първите електрически агрегати на Volvo Penta Inboard Performance System (IPS), както и два блока D13 Volvo Penta IPS. Новите IPS устройства вече са постигнали 1000 часа работа, преди дори да достигнат до клиента. Този впечатляващ пробег е дал време на всички екипи да тестват и адаптират системата, за да създадат индивидуално решение, което да отговаря на изискванията на собственика.

„Тези системи са много важна първа стъпка към бъдещето на устойчивите операции в морето“, казва Мик Хенриксен, главен изпълнителен директор на MHO-Co. „Ние вярваме, че нашата обща отговорност е да управляваме по -устойчиви решения в морския сектор и най -добрият начин да направим това е чрез сътрудничество.“

Слушане, учене и настройка
Danfoss Editron и Volvo Penta разглеждат пътуването от Китай до Дания като пилотен проект и време за работа с капитаните и екипажа, за да подобрят новата технология на борда и да я направят възможно най -надеждна и ефективна за клиента. Компаниите успяха да тестват различни комбинации от мощности, като дизелово-електрическа работа или само дизел. В режим Dynamic Postitioning System (DPS-mode) разходът на гориво е под 20 литра/час. и може да достигне до 17 литра/час. което е изключително за плавателни съдове от този клас.

Всички тези тестове са проведени с капитана и заинтересованите страни, което означава, че резултатът е решение, което е подходящ за целта и изискванията на оператора. От тези първоначални знания екипите са започнали да адаптират задвижването (не само самите двигатели) към нуждите от изцяло електрическо задвижване.

Volvo Penta също работи с капитани по време на фазата на проектиране, за да преосмисли съществуващите системи. Например, за да се вземе предвид размерът на електрическото задвижване, Volvo Penta създаде напълно нов HMI. За тази цел компанията работи в тясно сътрудничество с капитаните по време на фазата на проектиране. Volvo Penta се възползва от опциите, предлагани от силата на изобилието, различен вид управление на капитана и четене на диагностиката по различен начин, за да разработи HMI.

 

„Проектирането, изграждането и доставката на тези плавателни съдове беше свързано с работа в екип и сътрудничество“, обяснява Ерно Тенхунен, морски директор на Danfoss Editron. „В крайна сметка това са учебни проекти от всички страни. Опитваме се да преодолеем границите на технологиите и най -добрият начин да направим това е да съберем нашите уникални идеи, перспектива и знания. Точно това направихме тук. “

Следващи стъпки
Преди да започнат експлоатацията на плавателните съдове, в Дания се инсталират батерии, за да се осигури съхранена енергия за работа с нулеви емисии. Тази система ще позволи на корабите да работят в електрически режим с нулеви емисии до осем часа или в комбинация с дизелово задвижване да постигнат максимална скорост от приблизително 24 възела. Използването на множество модулни генератори позволява на операторите да приспособяват генерирането на електроенергия към оперативния профил и да подобряват гъвкаво.

„Ние сме развълнувани да видим, че тези кораби влизат в действие в Северно море. Този пилотен проект беше изключително полезен, като ни помогна да създадем градивни елементи за бъдещи проекти “, добавя Якоб Виеро, мениджър продажби, Volvo Penta. „Всяка операция ще бъде различна и ще изисква специално разработено решение за задвижване, но този проект ни позволи както да разработим технологията, така и съвместния процес, който може да бъде адаптиран за бъдещи търговски операции.“