Търсене |
VOLVO PENTA CENTER - СЕНИ ЕООД
Начало | ›Начало | ›Публикации | ›Volvo Penta разширява своя DPI Aquamatic sterndrive до по-широк спектър от плавателни съдове |
Новини
Volvo Penta разширява своя DPI Aquamatic sterndrive до по-широк спектър от плавателни съдове
Печелещият награди DPI Aquamatic sterndrive на Volvo Penta вече е на пазара като тройна инсталация. Тази нова надстройка ще позволи на по-големите плавателни съдове – в морския търговски и развлекателен сектор, да се възползват от изключителните характеристики, надеждност и да увеличат предлаганата мощност за съществуващите лодки.
Volvo Penta направи революция в морската индустрия, когато представи Aquamatic през 1959 г. Оттогава Aquamatic непрекъснато се обновява – с иновации като Duoprop, електрическо управление и джойстик. През 2019 г. Volvo Penta пусна своето последно поколение Aquamatic задвижвания, DPI, които се отличават с несравним комфорт и маневреност, както и с повишена производителност и намалена поддръжка. Сега компанията въвежда награждавания си DPI Aquamatic към разширена гама от лодки с въвеждането на тройната инсталация – което прави тази опция възможна за по-големи лодки до 60 фута.
Три е магическо число
„В новия ни троен DPI пакет можете да изпитате всички функции и предимства, които DPI задвижванията доставят – от по-ниското ниво на обслужване до несравнимия комфорт и маневреност“, казва Ingela Nordström, продуктов мениджър на Volvo Penta.
„Така че ние не само внасяме повече мощност за настоящите флоти или по-големи лодки, но успяваме да поддържаме пълните възможности на DPI устройствата.“
Пакетът DPI разполага с хидравличен съединител, който осигурява безшумно и плавно превключване, както и приплъзване при ниски обороти на двигателя, което води до допълнителна маневреност и по-висок комфорт при по-ниски скорости на лодката. И заедно с електрическото управление, което е стандартно, функционалността на джойстика е впечатляващо прецизна. DPI Aquamatic се предлага и с опцията за система за динамично позициониране (DPS), която автоматично поддържа посоката и позицията на лодката, дори по време на силни течения или ветровити условия – идеално при подготовка за скачване. И това не е всичко.
Двигателите D4 и D6 на Volvo Penta са проектирани да доставят уникален въртящ момент в целия диапазон на оборотите на двигателя. Компресорът осигурява впечатляващ въртящ момент в ниските обороти, за да накара лодката ефективно да глисира и след това, когато лодката достигне по-високи обороти, турбото поема, за да гарантира, че скоростта може да се поддържа независимо от товара или състоянието на морето. Трансмисията и витлата Duoprop са внимателно проектирани да предават целия този въртящ момент към водата, давайки несравним захват във водата независимо от скоростта – независимо дали се включва в остри завои при висока скорост или при прецизно маневриране в пристанището.
Преди две години Volvo Penta и Marell поставиха нови стандарти за високоскоростните плавателни съдове с пускането на Marell M15, задвижван от два Volvo Penta D6-440 DPI. Сега Marell пуска нова патрулна лодка Marell M15 с тройна DPI инсталация.
„Когато първоначално стартирахме Marell M15, той имаше максимална скорост от около 40 възела“, обяснява Jonas Karnerfors, мениджър продажби, Volvo Penta. „Сега с тройния DPI увеличихме максималната скорост с 10 възела и ускорението, като същевременно поддържаме разхода на гориво като при 40 възела. Това са само няколко от многото предимства, които се стремим да предоставим, с тази нова опция, както на собственици на лодки, така и на оператори. Сега, независимо от приложението на sterndrive, клиентите могат да бъдат спокойни, че техните очаквания за оптимален комфорт и плавен контрол на кормилото ще бъдат изпълнени. „